Miben segíthetünk? 

Ezen az oldalon a gyakori kérdésekre találsz válaszokat. Válassz ki egyet az alábbi témák közül, vagy görgess tovább és böngéssz az összes témakörben!

Nem találtál megfelelő választ? Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon, +36 70 942 0759 vagy az info@premiumxl.hu e-mail címen keresztül! Szívesen segítünk.

Garancia

Garancia
Minden tőlünk vásárolt termékre a törvényes garancia vonatkozik. A törvényes garancia azt jelenti, hogy egy termék azt a minőséget vagy teljesítményt nyújtja, amit a fogyasztó ésszerűen elvárhat tőle. Egyes termékekre gyártói garancia is vonatkozik. Ez a garancia nem érinti a törvényes jótállást.
Hogyan ártalmatlaníthatom régi elektromos készülékeimet?
Kereskedőként a premiumXL köteles visszavenni a régi elektromos készülékeket. Ezért vállaljuk a régi készülékek ingyenes és szakszerű kezelését a törvényi előírásoknak megfelelően, hogy újrahasznosíthatóak legyenek. Részletesebb információt a hulladékkészülékek ártalmatlanításáról szóló oldalunkon találsz: https://www.premiumxl.hu/eltavolitas
Hogyan ártalmatlaníthatom az elemeket?
Kérjük, hogy az elemeket és akkumulátorokat ne dobd a háztartási hulladékba, hanem add le egy erre a célra kijelölt helyen! Ide tartoznak a hulladékudvarok és az elektromos cikkek kiskereskedői.

Megrendelés és szállítás

Hogyan tudom nyomon követni a kiszállítást?
E-mailben tájékoztatunk, amint átadtuk a megrendelésed kiszállító partnerünknek. Az e-mailben található nyomkövetési szám segítségével ellenőrizheted a kiszállítás állapotát.
Ki szállítja ki a megrendelésemet?
Csomagküldő partnerünk a GLS. A nagyobb volumenű és nagyobb darabszámú termékeket spedíciós partnerünk szállítja ki. Amennyiben ilyen megrendelést adtál le, kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kiszállítás részleteit érintő kérdésekben.
Fizetnem kell a házhoz szállításért?
A szállítási költség Magyarország területén rendelésenként 1790 forint, ami a pénztárnál automatikusan hozzáadódik a vásárlás összegéhez. Természetesen nem számít, hogy rendelésenként hány terméket rendelsz - a szállítási költség mindig 1790 forint. Külföldi szállítási címre történő rendelésnél a fizetési folyamat során feltüntetjük az esedékes szállítási díjat.
Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
Webshopunkban a termékoldalon feltüntetjük a termék szállítási idejét. Amennyiben nem látható szállítási idő, Magyarországon 5-10 munkanap alatt szállítjuk ki a megrendelésed. Külföldre történő kiszállítás esetén 7-10 munkanap a szállítási idő (amennyiben banki átutalást választottál fizetési módnak, a megrendelés összegének beérkezése után indítjuk a kiszállítást). Kérünk, vedd figyelembe, hogy vasárnap és ünnepnapokon partnereink nem szállítanak ki. Szombaton történő kiszállításról a futárszolgálat ügyfélszolgálatán keresztül tájékozódhatsz. Előfordulhat, hogy az egymás után, rövid időn belül leadott megrendeléseidet egy kiszállításba vonjuk össze, amennyiben erről másként nem rendelkezel. Ebben az esetben a kiszállítási idő a leghosszabb szállítási idővel rendelkező termék kiszállítási ideje lesz.
Hogyan működik a szállítás?
Ha a csomagot szállítmányozóval küldjük, a szállítmányozó felveszi veled a kapcsolatot. Ők aztán tőlünk függetlenül egyeztetnek veled a dátum egyeztetése érdekében. GLS-en keresztül történő szállítás esetén lehetőség van a szállítási dátum módosítására. Ezen kívül egy szállítási hely vagy egy csomagközpont is megadható. Ha a csomagot nem lehet kézbesíteni, és nincs szállítási hely megadva, a csomagot általában a legközelebbi csomagközpontba szállítják.
Rossz kiszállítási címet adtam meg. Mit tudok tenni?
A már leadott megrendelések esetében sajnos utólag nem tudod módosítani a kiszállítási címet. Ilyen esetben kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, akik ellenőrzik, hogy tudják-e törölni a megrendelést.
Melyik országokba van kiszállítás? 
Jelenleg a következő országokba szállítunk: Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Dánia, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország,  Lengyelország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Magyarország, Németország, Portugália, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szlovákia, Szlovénia, Olaszország, Románia
Mennyi szállítási díjat kell fizetnem, ha a csomagot nem magyar szállítási címre kérem?
Kérünk vedd figyelembe, hogy a kosaradban lévő termékek után fizetendő tényleges szállítási díjat a fizetési folyamat során tüntetjük fel.

Rendelés

Hogyan adhatok le rendelést?
Ha tetszik egy termék, és meg szeretnéd vásárolni, először tedd a terméket a kosárba. Ha befejezted a válogatást és elégedett vagy a kosár tartalmával, kattints a "Tovább a pénztárhoz" gombra a rendelés befejezéséhez. Ahhoz, hogy a termékeket elküldhessük neked, először meg kell adnod elérhetőségi adataidat. A második lépésben különböző fizetési lehetőségeket kínálunk neked. Válassz ki egy lehetőséget, ha van kedvezménykódod és szeretnéd használni, add hozzá a "Kedvezménykód megadása" mezőhöz és fejezd be a vásárlást. A vásárlás befejezése után a "Köszönjük a vásárlást" oldalra kerülsz és egy megerősítő e-mailt is kapsz tőlünk.
Szeretnék panaszt tenni egy termékkel kapcsolatban. Mit kell tennem?
Ha panaszod van termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatban, kérjük, lépj kapcsolatba velünk ügyfélszolgálatunkon keresztül a +36 70 942 0759-es telefonszámon, vagy írj nekünk e-mailt az info@premiumxl.hu címre. A panasz beérkezésétől számított 14 napon belül érdemi választ kapsz tőlünk. Ha nem vagy elégedett a panaszkezeléssel, akkor azt az európai OVR platformon (https://ec.europa.eu/consumers/odr/) is benyújthatod.
Módosíthatom, illetve törölhetem utólag a megrendelésemet?
A már leadott rendeléseket sajnos nem lehet módosítani. Ilyen esetben kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a +36 70 942 0759-es telefonszámon, akik ellenőrzik, hogy tudják-e törölni a megrendelést.
Hogyan tudok terméket cserélni?
Sajnos nincs lehetőség egy visszaküldött termék közvetlen cseréjére. Amennyiben másik terméket szeretnél, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, akik segítenek a termék visszaküldésében. Az újonnan kiválasztott terméket pedig kérjük, rendeld meg egyszerűen újra!
Törölték a megrendelésemet. Miért?
Előfordulhat, hogy egy terméket már nem tudunk kiszállítani, holott a webáruházban még elérhető. Az ilyen ritka esetekben a megrendelést törölnünk kell és haladéktalanul visszatérítjük az általad kifizetett rendelési díjat. Mindig ugyanazt a fizetési módot használva térítjük vissza az összeget, amellyel az eredeti tranzakciót bonyolítottad.
Ki értékelheti a termékeket?
A vásárlást, illetve a szolgáltatás igénybevételét követő valós vásárlói véleményeket "ellenőrzött" jelöléssel látjuk el. Az "ellenőrzött" jelölés nélküli értékelés nem feltétlenül kapcsolódik közvetlenül a megrendeléshez. A legfrissebb értékelések mindig megjelennek a weboldalunkon. Nincsenek kiválogatott értékelések és nem fizettünk semmilyen véleményért. Az értékeléseket a Trustpilot webhelyen keresztül gyűjtjük (http://www.trustpilot.com/review/www.premiumxl.de). A Trustpilot értékelési irányelvei a következő linken tekinthetők meg: http://www.trustpilot.com/trust/how-reviews-work.

Fizetés

Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
Ha magyarországi számlázási és szállítási címmel rendelsz, akkor az alábbi fizetési módok közül választhatsz: bankkártya/hitelkártya, banki átutalással történő előrefizetés, Paypal.
Mikor kapom meg a pénzvisszatérítést?
A teljes vételárat (beleértve a szállítási és fizetési költségeket is) a lehető leghamarabb, de legkésőbb 14 nappal azután, hogy megkaptuk az elállási nyilatkozatod, visszatérítjük. A visszatérítéssel azonban várhatunk addig, amíg meg nem kapjuk az árut, vagy amíg nem szolgáltattál bizonyítékot arról, hogy elküldted az árut.
Hogyan használhatom a kuponkódokat?
A kuponkódot a megrendelési folyamat során tudod beváltani. A fizetési oldal alján tudod megadni a kódot, a „Kedvezménykód megadása“ sorra kattintva. Add meg a kuponkódot és kattints a „Kupon érvényesítése“ gombra. Sikeres kuponérvényesítés után a rendelési összesítőben ("Összefoglaló") megjelenik a kedvezmény. 

Fiókom

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?
Kattints a fiókom ikonra, majd a bejelentkezésre. Az „Elfelejtette a jelszavát?“ linkre kattintva e-mail emlékeztetőt kérhetsz. Kattints az e-mailben kapott linkre, hogy megváltoztathasd a jelszavadat. 
Hogyan tudom megváltozatni az e-mail címemet?
Jelentkezz be a vevői fiókodba. Kattints a fiókadatokban a jelenlegi e-mail címed alatt a „Szerkesztés“-re. Jelöld ki az „E-mail cím megváltoztatása“ mezőt. Most már meg tudod adni az új e-mail címet. Ne felejtsd el elmenteni a változtatásokat!
Mi az a hírlevél?
Ha feliratkozol hírlevelünkre, akciók, illetve ajánlatok esetén részletesebb információkat tartalmazó e-mailt kapsz tőlünk. Havonta körülbelül egy e-mailt fogsz kapni. Amikor feliratkozol hírlevelünkre, először egy megerősítő e-mailt kapsz. Miután megerősítetted az e-mail címed, kapsz tőlünk egy kedvezménykódot a következő vásárlásodhoz.

Nem találtál megfelelő választ? Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon, + 36 70 942 0759 vagy az info@premiumxl.hu e-mail címen keresztül! Szívesen segítünk.

loader
Betöltés...