Megrendelés és szállítás
Hogyan tudom
nyomon követni a kiszállítást?
E-mailben tájékoztatunk, amint átadtuk a megrendelésed kiszállító partnerünknek. Az e-mailben található nyomkövetési szám segítségével ellenőrizheted a kiszállítás állapotát.
Ki szállítja ki a
megrendelésemet?
Csomagküldő partnerünk a GLS. A nagyobb volumenű és nagyobb darabszámú termékeket spedíciós partnerünk
szállítja ki. Amennyiben ilyen megrendelést adtál le, kérünk, hogy vedd fel a
kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kiszállítás részleteit érintő kérdésekben.
Fizetnem kell a házhoz szállításért?
A szállítás Magyarország teljes területén ingyenes. Amennyiben külföldi címre kéred a kiszállítást, a szállítási költségekről „Kiszállítási díjak“ táblázatunkban tájékozódhatsz.
Mennyi időt vesz
igénybe a szállítás?
Webshopunkban a termékoldalon
feltüntetjük a termék szállítási idejét. Amennyiben nem látható szállítási idő,
Magyarországon 5-10 munkanap alatt szállítjuk ki a megrendelésed. Külföldre
történő kiszállítás esetén 7-10 munkanap a szállítási idő (amennyiben banki
átutalást választottál fizetési módnak, a megrendelés összegének beérkezése
után indítjuk a kiszállítást).
Kérünk, vedd figyelembe, hogy vasárnap
és ünnepnapokon partnereink nem szállítanak ki. Szombaton történő
kiszállításról a futárszolgálat ügyfélszolgálatán keresztül tájékozódhatsz.
Előfordulhat, hogy az egymás után, rövid időn belül
leadott megrendeléseidet egy kiszállításba vonjuk össze, amennyiben erről
másként nem rendelkezel. Ebben az esetben a kiszállítási idő a leghosszabb
szállítási idővel rendelkező termék kiszállítási ideje lesz.
Hogyan működik a szállítás?
Ha a csomagot szállítmányozóval küldjük, a szállítmányozó felveszi veled a kapcsolatot. Ők aztán tőlünk függetlenül egyeztetnek veled a dátum egyeztetése érdekében. GLS-en keresztül történő szállítás esetén lehetőség van a szállítási dátum módosítására. Ezen kívül egy szállítási hely vagy egy csomagközpont is megadható. Ha a csomagot nem lehet kézbesíteni, és nincs szállítási hely megadva, a csomagot általában a legközelebbi csomagközpontba szállítják.
Rossz
kiszállítási címet adtam meg. Mit tudok tenni?
A már leadott megrendelések esetében
sajnos utólag nem tudod módosítani a kiszállítási címet. Ilyen esetben kérünk,
hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, akik ellenőrzik, hogy
tudják-e törölni a megrendelést.
Melyik országokba
van kiszállítás?
Jelenleg a következő országokba
szállítunk:
Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország,
Dánia, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország,
Írország, Lengyelország, Lettország,
Litvánia, Luxemburg, Magyarország, Németország, Portugália, Spanyolország,
Svájc, Svédország, Szlovákia, Szlovénia, Olaszország, Románia
Mennyi szállítási
díjat kell fizetnem, ha a csomagot nem magyar szállítási
címre kérem?
Kérünk vedd figyelembe,
hogy a kosaradban lévő termékek után fizetendő tényleges szállítási díjat a
fizetési folyamat során tüntetjük fel.