Szállítási információk, a szállítás díja

A Szolgáltató Magyarország teljes területére ingyenes kiszállítást biztosít Vevői számára.

 

A Szolgáltató Magyarországon kívül az alábbi országokba vállal szállítást: Ausztria, Belgium, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Írország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Nagy-Britannia, Norvégia, Lengyelország, Olaszország, Portugália, Románia, Svájc, Svédország, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország.

 

Szállítási költségek külföldre termékcsoportok szerint (a díjak az ÁFA-t tartalmazzák):

 

Termékcsoport

Szállítási díj

 

 

A9

3.150 Ft

A29

10.150 Ft

A38

13.300 Ft

A47

16.450 Ft

A85

29.750 Ft

A135

47.250 Ft

 

A termékcsoport megjelölése az adott terméknél, a "További információk" menüpont alatt található. Abban az esetben, ha több, különböző termék kerül megrendelésre, csak a legmagasabb árú termékhez tartozó szállítási költség kerül felszámolásra. Tehát, ha egy A38-as és egy A9-es szállítási csoportú terméket rendel, a legmagasabb szállítási költség, ebben az esetben 13.300 Ft kerül felszámolásra az egész szállítmány tekintetében.

 

Szállítási határidő: amennyiben a termék leírásánál egyedi, más információt nem talál, a szállítási idő Magyarországra és külföldre a fizetést követő 5-7 munkanap. Felhívjuk a figyelmét, hogy szombaton, vasárnap és ünnepnapokon termékeink nem kerülnek kiszállításra.

Házhozszállítás DPD futárszolgálattal: A Webáruházban megrendelt termékeket a Szolgáltató logisztikai partnerei szállítják házhoz munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban. A kézbesítés várható időpontjáról a futárszolgálat tájékoztató E-mail-ben értesíti a Vevőt. Ha a csomag várható érkezése a Vevő számára nem megfelelő, akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni a DPD ügyfélszolgálati telefonszámán: +36-1-501-6200, illetve a tájékoztató E-mailben megadott módokon a küldeményazonosítóra történő hivatkozással. Kérjük a kiszállítás zökkenőmentes lebonyolítása végett olyan szállítási címet adjon meg, ahol a Vevő (vagy családtagja, munkatársa, ismerőse) napközben elérhető. Amennyiben a csomag kézbesítése akadályba ütközik, a futár a megadott címen hagyott értesítő nyomtatványon tájékoztat az első kézbesítési kísérletről és a további teendőkről. Az első kézbesítési kísérlet meghiúsulása esetén még egyszer megkíséreljük a csomagot kiszállítani, mely díjmentes, a második sikertelen kézbesítés után a csomag visszakerül a Szolgáltató raktárába.

Küldemény nyomon követése: A küldeményazonosító ismeretében a Vevő nyomon követheti csomagját a https://www.dpd.com/hu/hu/tracking/ weboldalon.

Csomagátvétel: A Csomag megérkezésekor kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át a futártól vagy ragaszkodjon a jegyzőkönyv felvételéhez! Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: A Webáruházban megrendelt termékeket a Szolgáltató logisztikai partnerei szállítják házhoz munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban. A kézbesítés várható időpontjáról a futárszolgálat tájékoztató E-mail-ben értesíti a Vevőt. Ha a csomag várható érkezése a Vevő számára nem megfelelő, akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni a GLS ügyfélszolgálati telefonszámán: +36-29-886-694, illetve a tájékoztató E-mailben megadott módokon a küldeményazonosítóra történő hivatkozással. Kérjük a kiszállítás zökkenőmentes lebonyolítása végett olyan szállítási címet adjon meg, ahol a Vevő (vagy családtagja, munkatársa, ismerőse) napközben elérhető. Amennyiben a csomag kézbesítése akadályba ütközik, a futár a megadott címen hagyott értesítő nyomtatványon tájékoztat az első kézbesítési kísérletről és a további teendőkről. Az első kézbesítési kísérlet meghiúsulása esetén még egyszer megkíséreljük a csomagot kiszállítani, mely díjmentes, a második sikertelen kézbesítés után a csomag visszakerül a Szolgáltató raktárába.

Küldemény nyomon követése: A küldeményazonosító ismeretében a Vevő nyomon követheti csomagját a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes weboldalon.

Csomagátvétel: A Csomag megérkezésekor kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át a futártól vagy ragaszkodjon a jegyzőkönyv felvételéhez! Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!

 

Egyedi raklapos házhozszállítás Lohmöller spedícióval: Azon webáruházban megtalálható termékeknél, ahol egyedileg jelezve van a raklapon történő kiszállítás, annak kiszállítási határideje: 5-10 munkanap. Felhívjuk a figyelmét, hogy szombaton, vasárnap és ünnepnapokon termékeink nem kerülnek kiszállításra. A raklapos szállítási módhoz kötelező a Vevő részéről telefonszám megadása, melyen a cég partnere a kiszállítás esedékességének napján egyeztet a Vevővel. A kiszállítás minden esetben a járdaszegélyig szól, a szállító nem kötelezhető emeletre való felvitelre, illetve zárt térben történő elhelyezésre.

Fizetési információk, lehetőségek

A Webáruházban bankkártyás, banki átutalás vagy PayPal-os fizetésre van lehetőség, mely lehetőségek közül a Vevő a megrendelési folyamat során választhat.

Fizetés bankkártyával: A Webáruházban a Vevő online, Visa vagy Mastercard bankkártyával is fizethet. Ennek a fizetési módnak az igénybevételéhez a megrendelési folyamat során a „bankkártya” lehetőséget kell választani, majd a Vevő a pénztártól átirányításra kerül a pénzügyi művelet feldolgozását végző oldalra, ahol a fizetés történik, melynek során a kártyaszám és az érvényesség dátuma mellett a bankkártya ellenőrző kódjának megadása szükséges. Az ellenőrző kód a bankkártya hátoldalán található 3 jegyű szám, amely az internetes fizetés biztonságosságát szolgálja. A legmodernebb kódolási technikák, mint pl. a Secure Socket Layer (SSL) és a 3D-Secure-eljárás az interneten is a lehető legnagyobb biztonságot kínálják a fizetésre.  A bankkártyás vásárlási lehetőség a teljes kínálatra vonatkozik. A Szolgáltató a fizetendő összeggel csak az áru kiszállításakor terheli meg a Vevő által használt bankkártyát, azonban az összeg már a megrendeléskor zárolásra kerül. Az esetlegesen visszaküldött termékek értékét a Vevő által a fizetéshez használt bankszámlára lehetőség szerint a legrövidebb időn belül jóváírjuk (az elállási jogról szóló rendelkezések figyelembevételével). 

Amennyiben a rendelés törlését a vevő kezdeményezi, vagy a rendelést a Szolgáltató törli - mert pl. a termék elfogyott - a zárolás feloldása a törléstől számított 30 napon belül történik meg.

Az Európai Unió PSD2 irányelve alapján 2019. szeptember 14-től a bankkártyás vásárlások és az elektronikus fizetési műveletek többségénél szükséges lesz az erős ügyfélhitelesítés a kártyabirtokos azonosításához.

Banki átutalás: Fizetési módnak kiválasztja a Vevő az Átutalást. A rendelés elküldését követően e-mailben megküldjük a rendelési visszaigazolást minden részletével együtt, a megrendelés kifizetéséhez. Kérjük vegye figyelembe, hogy a banki utalás átfutási ideje több napot is igénybe vehet és a rendelés elindítása a fizetés véglegesítése után történik meg. Az utalással történő vásárlásnál 72 óra áll a vevő rendelkezésre, hogy kifizesse a megrendelést. Amíg nem történik meg az utalás és véglegesítése, addig a termék kiszállítása sem kezdődik meg.

Bankszámlaszám adataink:

Számlatulajdonos: H.T. TRADE SERVICE GMBH u. CO KG

Számlaszám: 11705008-22531283-00000000

Bank neve: OTP Bank

IBAN: HU64117050082253128300000000

BIC: OTPVHUHB

 

PayPal-os fizetési mód: Amennyiben a Vevő a ”Paypal” fizetési módot választja, a feltüntetett webáruházi árak mellett további költségek merülhetnek fel a ”PayPal” pénznemváltása miatt. A ”PayPal”-lal történő fizetés során az átváltás tranzakciós átváltási árfolyamon történik, mely árfolyamot a ”PayPal” rendszeresen módosítja, és a változtatások azonnal életbe lépnek.  

Amennyiben Áfás számlára van szüksége kérjük, hogy rendelése során tüntesse fel az adószámot, vagy küldje el kérését az info@premiumxl.hu e-mailcímre a számlázási adatokkal.