Miben segíthetünk?
Ezen az oldalon a gyakori kérdésekre találsz válaszokat. Válassz ki egyet az alábbi témák közül, vagy görgess tovább és böngéssz az összes témakörben!
Nem találtál megfelelő választ? Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon, + 36 1 603 0747 vagy töltsd ki és küldd el az űrlapot! Szívesen segítünk.
Garancia
Garancia
Minden tőlünk vásárolt termékre a törvényes garancia vonatkozik. A törvényes garancia azt jelenti, hogy egy termék azt a minőséget vagy teljesítményt nyújtja, amit a fogyasztó ésszerűen elvárhat tőle. Egyes termékekre gyártói garancia is vonatkozik. Ez a garancia nem érinti a törvényes jótállást.
Megrendelés és szállítás
Hogyan tudom
nyomon követni a kiszállítást?
E-mailben tájékoztatunk, amint átadtuk a megrendelésed kiszállító partnerünknek. Az e-mailben található nyomkövetési szám segítségével ellenőrizheted a kiszállítás állapotát.
Ki szállítja ki a
megrendelésemet?
Csomagküldő partnerünk a GLS. A nagyobb volumenű és nagyobb darabszámú termékeket spedíciós partnerünk
szállítja ki. Amennyiben ilyen megrendelést adtál le, kérünk, hogy vedd fel a
kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kiszállítás részleteit érintő kérdésekben.
Fizetnem kell a házhoz szállításért?
A szállítás Magyarország teljes területén ingyenes. Amennyiben külföldi címre kéred a kiszállítást, a szállítási költségekről „Kiszállítási díjak“ táblázatunkban tájékozódhatsz.
Mennyi időt vesz
igénybe a szállítás?
Webshopunkban a termékoldalon
feltüntetjük a termék szállítási idejét. Amennyiben nem látható szállítási idő,
Magyarországon 5-10 munkanap alatt szállítjuk ki a megrendelésed. Külföldre
történő kiszállítás esetén 7-10 munkanap a szállítási idő (amennyiben banki
átutalást választottál fizetési módnak, a megrendelés összegének beérkezése
után indítjuk a kiszállítást).
Kérünk, vedd figyelembe, hogy vasárnap
és ünnepnapokon partnereink nem szállítanak ki. Szombaton történő
kiszállításról a futárszolgálat ügyfélszolgálatán keresztül tájékozódhatsz.
Előfordulhat, hogy az egymás után, rövid időn belül
leadott megrendeléseidet egy kiszállításba vonjuk össze, amennyiben erről
másként nem rendelkezel. Ebben az esetben a kiszállítási idő a leghosszabb
szállítási idővel rendelkező termék kiszállítási ideje lesz.
Hogyan működik a szállítás?
Ha a csomagot szállítmányozóval küldjük, a szállítmányozó felveszi veled a kapcsolatot. Ők aztán tőlünk függetlenül egyeztetnek veled a dátum egyeztetése érdekében. GLS-en keresztül történő szállítás esetén lehetőség van a szállítási dátum módosítására. Ezen kívül egy szállítási hely vagy egy csomagközpont is megadható. Ha a csomagot nem lehet kézbesíteni, és nincs szállítási hely megadva, a csomagot általában a legközelebbi csomagközpontba szállítják.
Rossz
kiszállítási címet adtam meg. Mit tudok tenni?
A már leadott megrendelések esetében
sajnos utólag nem tudod módosítani a kiszállítási címet. Ilyen esetben kérünk,
hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, akik ellenőrzik, hogy
tudják-e törölni a megrendelést.
Melyik országokba
van kiszállítás?
Jelenleg a következő országokba
szállítunk:
Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország,
Dánia, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország,
Írország, Lengyelország, Lettország,
Litvánia, Luxemburg, Magyarország, Németország, Portugália, Spanyolország,
Svájc, Svédország, Szlovákia, Szlovénia, Olaszország, Románia
Mennyi szállítási
díjat kell fizetnem, ha a csomagot nem magyar szállítási
címre kérem?
A szállítási díjainkról a
„Kiszállítási díjak“ táblázatunkban tájékozódhatsz. Kérünk vedd figyelembe,
hogy a kosaradban lévő termékek után fizetendő tényleges szállítási díjat a
fizetési folyamat során tüntetjük fel.
Rendelés
Hogyan adhatok le rendelést?
Ha tetszik egy termék, és meg szeretnéd vásárolni, először tedd a terméket a kosárba. Ha befejezted a válogatást és elégedett vagy a kosár tartalmával, kattints a "Tovább a pénztárhoz" gombra a rendelés befejezéséhez. Ahhoz, hogy a termékeket elküldhessük neked, először meg kell adnod elérhetőségi adataidat. A második lépésben különböző fizetési lehetőségeket kínálunk neked. Válassz ki egy lehetőséget, ha van kedvezménykódod és szeretnéd használni, add hozzá a "Kedvezménykód megadása" mezőhöz és fejezd be a vásárlást. A vásárlás befejezése után a "Köszönjük a vásárlást" oldalra kerülsz és egy megerősítő e-mailt is kapsz tőlünk.
Szeretnék panaszt tenni egy termékkel kapcsolatban. Mit kell tennem?
Ha panaszod van termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatban, kérjük, lépj kapcsolatba velünk ügyfélszolgálatunkon keresztül a +36 1 603 0747-es telefonszámon, vagy írj nekünk e-mailt az info@premiumxl.hu címre. A panasz beérkezésétől számított 14 napon belül érdemi választ kapsz tőlünk. Ha nem vagy elégedett a panaszkezeléssel, akkor azt az európai OVR platformon (https://ec.europa.eu/consumers/odr/) vagy a Thuiswinkel vitarendezési testülethez (Hollandia) is benyújthatod.
Módosíthatom,
illetve törölhetem utólag a megrendelésemet?
A már leadott rendeléseket sajnos nem
lehet módosítani. Ilyen esetben kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal
a +36 1 603 0747-es telefonszámon, akik ellenőrzik, hogy tudják-e törölni a
megrendelést.
Hogyan tudok
terméket cserélni?
Sajnos nincs lehetőség egy
visszaküldött termék közvetlen cseréjére. Amennyiben másik terméket szeretnél,
vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, akik segítenek a termék
visszaküldésében. Az újonnan kiválasztott terméket pedig kérjük, rendeld meg
egyszerűen újra!
Törölték a
megrendelésemet. Miért?
Előfordulhat, hogy egy terméket már
nem tudunk kiszállítani, holott a webáruházban még elérhető. Az ilyen ritka
esetekben a megrendelést törölnünk kell és haladéktalanul visszatérítjük az
általad kifizetett rendelési díjat. Mindig ugyanazt a fizetési módot használva
térítjük vissza az összeget, amellyel az eredeti tranzakciót bonyolítottad.
Ki értékelheti a termékeket?
A vásárlást, illetve a szolgáltatás igénybevételét követő valós vásárlói véleményeket "ellenőrzött" jelöléssel látjuk el. Az "ellenőrzött" jelölés nélküli értékelés nem feltétlenül kapcsolódik közvetlenül a megrendeléshez. A legfrissebb értékelések mindig megjelennek a weboldalunkon. Nincsenek kiválogatott értékelések és nem fizettünk semmilyen véleményért. Az értékeléseket a Trustpilot webhelyen keresztül gyűjtjük (http://www.trustpilot.com/review/www.premiumxl.de). A Trustpilot értékelési irányelvei a következő linken tekinthetők meg: http://www.trustpilot.com/trust/how-reviews-work.
Fizetés
Milyen fizetési lehetőségek közül
választhatok?
Ha magyarországi számlázási és szállítási címmel rendelsz, akkor az alábbi fizetési módok közül választhatsz: bankkártya/hitelkártya, banki átutalással történő előrefizetés, Paypal.
Mikor kapom meg a pénzvisszatérítést?
A teljes vételárat (beleértve a szállítási és fizetési költségeket is) a lehető leghamarabb, de legkésőbb 14 nappal azután, hogy megkaptuk az elállási nyilatkozatod, visszatérítjük. A visszatérítéssel azonban várhatunk addig, amíg meg nem kapjuk az árut, vagy amíg nem szolgáltattál bizonyítékot arról, hogy elküldted az árut.
Hogyan
használhatom a kuponkódokat?
A kuponkódot a megrendelési folyamat
során tudod beváltani. A fizetési oldal alján tudod megadni a kódot, a „Kedvezménykód megadása“ sorra kattintva. Add meg a kuponkódot és kattints a „Kupon
érvényesítése“ gombra. Sikeres kuponérvényesítés után a rendelési
összesítőben ("Összefoglaló") megjelenik a kedvezmény.
Fiókom
Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?
Kattints a fiókom ikonra, majd a bejelentkezésre. Az „Elfelejtette a jelszavát?“ linkre kattintva e-mail emlékeztetőt kérhetsz. Kattints az e-mailben kapott linkre, hogy megváltoztathasd a jelszavadat.
Hogyan tudom
megváltozatni az e-mail címemet?
Jelentkezz be a vevői fiókodba.
Kattints a fiókadatokban a jelenlegi e-mail címed alatt a „Szerkesztés“-re.
Jelöld ki az „E-mail cím megváltoztatása“ mezőt. Most már meg tudod adni az új
e-mail címet. Ne felejtsd el elmenteni a változtatásokat!
Mi az a hírlevél?
Ha feliratkozol hírlevelünkre, akciók, illetve ajánlatok esetén részletesebb információkat tartalmazó e-mailt kapsz tőlünk. Havonta körülbelül egy e-mailt fogsz kapni. Amikor feliratkozol hírlevelünkre, először egy megerősítő e-mailt kapsz. Miután megerősítetted az e-mail címed, kapsz tőlünk egy kedvezménykódot a következő vásárlásodhoz.
Nem találtál megfelelő választ? Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon, + 36 1 603 0747 vagy töltsd ki és küldd el az űrlapot! Szívesen segítünk.